Smaller Default Larger

Dzieci i młodzież z powiatu wołomińskiego mogły wziąć udział w warsztatach, które podzielone były na pięć kategorii: malarstwo i rysunek, rzeźbę, rękodzieło, grafikę i fotografię. Warsztaty miały na celu zaprezentowanie dzieciom i młodzieży różnych form twórczości artystycznej, stworzenie młodym artystom kontaktu ze sztuką i jej twórcami, wskazanie uczestnikom możliwości kreatywnego i twórczego spędzania czasu, dającego satysfakcję zarówno z samego procesu tworzenia, odkrywania swoich talentów i zdolności, jak i własnoręcznie wykonanego dzieła oraz rozbudzenie zainteresowania kulturalnymi miejscami powiatu wołomińskiego.

Plener malarski oraz rzeźbienie z gliny poprowadziła Magdalena Karłowicz, rzeźbiarka i artystka lokalna. Uczestnicy ozdobili także torby lniane metodą decoupage oraz filcowali na mokro obrazki z wełny pod okiem Antoniny Michalskiej, miłośniczki rękodzieła i instruktorki artystycznej w Mareckim Domu Kultury. Chętne dzieci spróbowały swoich sił w szydełkowaniu oraz papieroplastyce, które poprowadziła pani Marzena Knap, twórczyni lokalna i pasjonatka rękodzieła. Uczestnicy warsztatów wykonali także linoryty z pomocą Olgi Pakuły, instruktora plastyki w GCK w Dąbrówce i wielbicielki handmade’u. Warsztaty fotografii poprowadził Bogdan Śladowski, pasjonat fotografii, instruktor w MOKU w Ząbkach. Serdeczne podziękowania kierujemy w stronę pana Wojciecha Urmanowskiego, dzięki któremu warsztaty mogły odbyć się w wyjątkowym miejscu, jakim jest skansen nad Bugiem.

Każdy znalazł coś dla siebie i miał szansę spróbować czegoś nowego. Na koniec rozdano pamiątkowe upominki w formie materiałów plastycznych.

 

01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06
07
07
08
08
09
09
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21
22
22
23
23
24
24
25
25
26
26
27
27
28
28

KALENDARZ WYDARZEŃ

nck

starostwo

 MKiN2

pzz
Biblioteka Narodowa

LGRZZLOGO skansen 2012

logo-catl2
logo-karta

pr bibliotekfundacja-orange

Logo-SMC-03B
logoplaton

SELKARmerlin logo


Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa